viernes, 4 de mayo de 2018

Catalana, Casada, Particular

Sóc la Cristina, una dona catalana de 38 anys.

Aquest es el meu blog on podràs veure fotos meves, gairebé totes reals i selfies i sapiguer una mica mes sobre mi.

Estic casada i m’encanta el sexe, passar-ho bé, gaudir l’un de l’altre ... aprofitar cada part del nostre cos per arribar al màxim plaer.

En mi trobaràs una dona carinyosa, atenta, fogosa, una amant insaciable.
Vull que tinguem una experiència autèntica, que arribem tots dos al orgasme tantes vegades com ens vingui de gust.

Busco un home educat, amb ganes de gaudir.

Pots trucarme per aclarir qualsevol dubte, i poder donar-te tota la informació necessria. El meu telèfon es:

622.926.380



Em trobaràs de dilluns a divendres de 9:30h a 18h.

Ens podem trobar en apartaments per hores o hotel, sempre amb cita previa i així garantir la higiene necessaria i la màxima discreció. ———-  ———

Soy Cristina, una mujer Catalana de 38 años.

Este es mi blog donde podrás ver fotos mias, casi todas caseras o selfies y saber un poco más sobre mi.

Estoy casada y me encanta el sexo, pasarlo bien, disfrutar el uno del otro ... aprovechar cada parte de nuestro cuerpo para llegar al placer maximo.

En mí encontrarás una mujer cariñosa, atenta, fogosa, una amante insaciable.
Quiero que tengamos una experiencia auténtica que lleguemos ambos al orgasmo tantas veces como nos apetezca.

Busco un hombre educado, con ganas de disfrutar.

Puedes llamarme para aclarar cualquier duda, y darte toda la información necesaria. Mi teléfono es:

622.926.380

Me encontrarás de lunes a viernes de 9:30h a 18h.

Para quedar podemos hacerlo en apartamentos por horas o heteles, siempre con cita previa y asi garantizar sitios de maxima higiene, y para poder tener una discreción absoluta.

3 comentarios:

  1. Que maca i bonicaets!!!

    ....ademes de dol¢a i carinyosa.

    Tinc la inmensa sort de coneixe't.
    Ets la dona 10!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies per visitar el blog, i feliç de que t’agradi !!!
      Un petonet !!!

      Eliminar

FOTOS

Fotos 📸

 

Tf. 622.926.380